torsdag 16 oktober 2008

Stiftsfest?!

I morgon startar "stiftsfesten--Gud 08" och jag har biljett till ett antal seminarier under dagen.
Men så blev det ett nattvandraracafé "över", och hur mycket orkar man????
Mer än ca tio timmar per dag när man jobbar halvtid kan inte vara rimligt.....?
Så jag dyker väl upp till lunch, eller så, om nu någon undrar.

Har nu "jobbat" två veckor i landsstinget igen. Får naturligtvis frågor om hur det är?
Och vad kan man säga???
Gör inte så många knop? Bekantar mig med verksamheten? Försöker hämta samman de sorgliga spillrorna????

Snälla ni! Låt mig vara!


Jag har ingen aning! Fullt sjå att försöka förstå vad jag själv håller på med. Känns omöjligt att förstå om de någonsin kan övertala mig att stanna här.

Tro mig: det finns inga färdiga svar!
Könner mig mer förvirrad (och trött) än på mycket länge!

Inga kommentarer: